سلامتی

چگونه در فصل سرما پاهای خود را گرم نگه دارید ؟

کفش نمدی 2 750x465 - چگونه در فصل سرما پاهای خود را گرم نگه دارید ؟

فصل سرما و سردی پاها

با رسیدن فصل پاییز و زمستان، یکی از رخدادهایی که بیشتر مردم با آن سروکار دارند سرد شدن پاها و انگشت پاهایشان است.سرد شدن پاها در فصول سرما یک رفتار طبیعی ست که بدن نسبت به سرما بروز میدهد.سرد شدن پاها موجب ضعیف شدن اعصاب شخص ، افزایش حس سرمای برای کل بدن ، منجر به پدیدار شدن استرس های بی دلیل میشود و حتی موجب بی حرکت شدن و کند شدن فعالیت های روزانه شخص میشود. از سوی دیگر این روزها کف اکثر خانه ها از سنگ، سرامیک و کفپوش هایی ست که ماهیتی سرد دارند و تماس پا با آن ها موجب تشدید سرما در پا و انتقال سرمای موجود در کف به پا و بدن انسان میشود.در این شرایط پا آنچنان حساس میشود که با کوچکترین ضربه ایی بیشترین درد را به بدن وارد میکند.گرچه خوردن نوشیدنی ها و مواد غذایی داغ  موجب گرم شدن بدن و تنظیم دمای بدن با محیط سرد میشود ولی تاثیر متمرکزی بر روی پاها ندارد. سرد بودن پاها برای زمان طولانی حتی میتواند عوارضی را هم در بر داشته باشد و بر روی گردش خون در بدن اثر بگذارد و رفته رفته از تحرک بدن بکاهد.حال این سوال پیش می آید که چگونه در فصل سرما پاهای خود را گرم نگه دارید ؟

کفش خانگی - چگونه در فصل سرما پاهای خود را گرم نگه دارید ؟

گرچه برخی بیماری ها بر روی پا اثر میگذارند .موجب سرد شدن آن و یا موجب حساسیت بدن نسبت به تغییر دما میشوند که نتیجه ی آن سرد شدن پاهاست ولی بهترین و ساده ترین راهکار برای متعادل شدن دمای پاها، گرم نگه داشتن آن است. عده ای از جوراب های حوله ایی و پشمی استفاده میکنند که در بیرون از خانه بسیار مناسب است و رسیدن سرما به پاها و انگشتان پا را برای مدتی مناسب به تاخیر می اندازد . ولی از طرفی درخانه با توجه به کم شدن تحرک بدن نسبت به بیرون از خانه ، پوشیدن این قبیل جوراب ها منجر به عدم آسایش شخص و ناراحت بودن پاها میشود. چرا که این جوراب ها به پا و انگشتان پا چسبیده اند و علاوه بر تاثیر روی گردش خون موجب عدم آزاد بودن پا و انگشتان پا میشوند.

یک راهکار دیگر برای گرم نگه داشتن پاها استفاده از جوراب ها و گیوه های بافتنی ست که از قدیم بافتن و پوشیدن آن ها در فصل زمستان رایج بوده است.این دسته محصولات بسیار مناسب و گرم کننده هستند ولی عیبشان این است که به علت ضعیف بودن الیاف و تارهای کاموا و تماس مکرر کف پا  با زمین، زود سایش پیدا کرده و پاره میشود . حالا این را متوجه میشویم که این محصولات نقص هایی دارند که به طور کامل به این سوال که چگونه در فصل سرما پاهای خود را گرم نگه دارید ؟ پاسخ مناسبی نمیدهند. از آن مهم تر پاها در عمل پاها سرد می ماند و این موضوع می تواند عوارضی را داشته باشد.

دمپایی نمدی - چگونه در فصل سرما پاهای خود را گرم نگه دارید ؟

طبق تحقیق های استودیو بهل و نظرسنجی که از برخی  مصرف کنندگان و افراد انتخابی، انجام شده است . در مورد معایب جوراب ها و پوشش های گرم کننده پا نقطه نظرات بسیار خوبی بدست آمد تا با استفاده از آن ها بتوانیم به راهکاری مناسب برای حل این مشکل رسید. بعد از جمع آوری ، بررسی و تحلیل داده هایی که از نظر سنجی بدست آمده بود خیلی ها آزاد بودن پاهایشان در فضای داخلی خانه برایشان بسیار مهم بود. عده ایی هم به دنبال محصولی بودند که  جذابیتی فراتر از انواع جوراب هارا داشته باشد . بهترین راه برای گرم نگه داشتن پاها در زمستان  پوشیدن کفش خانگی ست .کفش هایی که همانند شکل و شمایل یک کفش معمولی هستند ولی آزادتر و جادارترند . جنس آن ها به گونه باید باشد که از سرد شدن پاها جلوگیری کند. این کفش ها باید از موادی درست شده باشد که کف آن ساییده نشود، راحتی و آزاد بودن پا و انگشتان را محدود نکند و به راحتی پوشیده شده و به راحتی از پا بیرون بیاید.با توجه به اینکه کف خانه ها از سرامیک و سنگ و کفپوش های صاف و صیقلی پوشانده میشود این کفش ها باید به گونه ای باشد که از سر خوردن و لغزش شخص در هنگام راه رفتن روی کف سرامیکی ، سنگی یا پارکت خانه جلوگیری کند . دوام مناسبی داشته باشد و قابل شستشو باشد.

در نتیجه آنچه در فصل سرد سال میتواند حافظ پا در برابر سرما و آسیب های احتمالی آن باشد گرم نگه داشتن آن توسط پوشش ها و کفش های خانگی ست. کفش هایی که به صورت مستقیم سلامتی و آسایش را برای پاها فراهم میکنند و به صورت غیر مستقیم سلامتی روحی و جسمی را با گرما بخشیدن به پا تضمین میکنند. حال اگر بپرسید چگونه در فصل سرما پاهای خود را گرم نگه دارید ؟ پیشنهادی ویژه داریم که ماحصل نظرات مشتریانیست خودتان آنان را تشکیل دادید و میدانید چه میخواهید و ما آن را برای شما تولید کرده ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *