آموزشی, مدروز و فشن

چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟

چه کیفی بخریم - چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟

وقتی در فکر تهیه کیف برای خود هستیم، با گزینه های متفاوتی روبرو میشویم. رنگ ها و اندازه ها و البته خواسته های مد نظر ما تاثیر گذارترین پارامتر در انتخاب ما خواهند بود.آنجاست که ممکن است این سوال پیش می آید که چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟با حضور سایت های فروش اینترنتی مانند بامیلو و دیجیکالا و حضور برند های مختلف اعم از معروف و گمنام در این سایت های فروش اینترنتی، گستره وسیعی از انتخاب را برای ما رقم خواهند زد.گاه کاربرد ارجحیت بیشتری نسبت به ظاهر و گشتالت کلی کیف داراست و گاه تاثیر پذیری از صنعت مد موجب هجوم خریداران برای انتخاب کیفی خاص خواهد بود. با ما همراه باشید تا با هم به این سوال پاسخ دهیم که چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟ 

کیف زنانهshopper01 - چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟

کیف بزرگ دوشی

کیف بزرگ دوشی معروف به شاپر از نمونه کیف‌هایی است که دارای دسته‌های بلند برای حمل راحت در هنگام خرید استفاده می‌شود. سبک زندگی شهری و تشویق انسان مصرف‌گرا به خرید هرروزه اقلام مختلف باعث می‌شود تا این کیف را همچون وسیله‌ای برای حمل‌ونقل اقلام خریداری‌شده استفاده کندشایان ذکر است که این دسته از تولیدات بهل با توجه به تنوع بسیار جوابگوی سلایق مختلف خواهد بود، طراحی بند بزرگ این کیف برای حمل بر روی شانه حاکی از آن دارد که با توجه به حجم، این کیف و محتوای داخل آن ممکن است موجب خستگی کاربر شود که بند تعبیه‌شده این کیف موجب کاهش نیروی این کیف می‌شود.تا اینجا شاید تا حدودی در مورد اینکه چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟ کمی اطلاعات کسب کرده باشیم.تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

کیف زنانهtote 02 - چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟

کیف های دستی

کیف‌های دسته دوl مطرح‌شده در بازار کیف‌های دستی هستند که دسته مناسب آن باعث استفاده و استقبال روز افزون بانوان از این کیف‌ها می‌شود. این کیف‌ها حجم کمتری را نسبت به کیف‌های خرید دارا هستند ظرافت و دقت دوخت بهتری را نسبت به کیف‌های شاپینگ دارا می‌باشدطراحان مجموعه بهل بر این باورند که بند دوشی این کیف‌ها نیز اغلب قابل کنار گذاشته  شدن میباشد و اندازه متوسط این کیف‌ها موجب استقبال اکثر گروه‌های سنی بانوان می‌گردد. محتوای قالب در این کیف‌ها رامی توان به کیف پول، قاب عینک، موبایل و کیف لوازم‌آرایش ذکر کرد. حضور در مراسم‌های رسمی و گاه ملاقات‌های دورهمی بستری است که می‌توان از این کیف‌ها در این نوع قرارها به کار برد.

کیف زنانهhobo 03 - چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟

کیف های هلالی یا فرمی

دسته سه ی کیف‌ها معروف به کیف‌های هلالی فرمی انعطاف‌پذیر را داراست، زیرا که به‌طور مستقیم با بدن کاربر در ارتباط است نکته مهم اینکه این دسته از محصولات مهم حجم فروش بالایی را در سال های گذشته از آن خود کرده است. و با توجه به حجم بزرگ آن نباید موجب نارضایتی بانوی مصرف‌کننده گردد. شاید تا اینجا خیلی بهتر بدانید که چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟ . استایل زندگی شهری گاه این کیف را برای حضور در فضاهایی که نیاز به‌راحتی بیشتری دارد این نوع کیف را انتخاب می‌کند.

کیف زنانهclutch 04 - چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟

کیف های مستطیلی شکل

 دسته چهار کیف‌ها را می‌توان به نوع مستطیلی شکل و با ابعاد متنوع نام برد عدم وجود بند یا رو دوشی باعث می‌شود که این نوع کیف تماماً توسط کف دست و انگشتان گرفته شود فرم‌های متفاوتی مانند بیضی مربع دایره مثلث و حتی فرم‌های نامتعارف که بتوان با دست آنها را گرفت قابل‌استفاده می‌باشد محتوای داخلی این کیف‌ها اغلب از موبایل، کارت اعتباری، اسکناس و یا میزان کمی لوازم‌آرایشی هستند. اغلب این نوع کیف برای طبقه مرفه جامعه در هنگام مهمانی‌ها کاربرد دارد زیرا که با توجه به سطح بسیارکمی که دارند بیشترین جزئیات توسط تکنیک‌های سنگ دوزی و یا گلدوزی بر روی آن اعمال می‌شود که این خود موجب گرانی هرچه بیشتر آن خواهد بود و این کیف با توجه به جثه ی کوچکشان قیمتی نسبتا بالا دارند. خب تا اینجا آیا خوب بیان شده که چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟ شما میتوانید با بیان نظراتتان ما و دوستداران و مصرف کنندگان دیگر را در خرید کیف مناسب راهنمایی کنید چرا که خانم ها خودشان استاد شناسایی سبک ها و مدل های مختلف کیف هستند.

کیف زنانهBaguette 05 - چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟

کیف های باگت

کیف‌های دسته پنج را نیز می‌توان با توجه به‌ظاهر بیضی‌شکل آن و شباهتش به نان‌های فرانسوی باگت نامید کیف‌های باگت اغلب دارای عمق کمتری می‌باشد حجم کمتر آنها باعث می‌شود که این کیف‌ها برای استفاده روزانه و حضور کوتاه در فضای بیرون از منزلمورداستفاده قرار بگیرد.

کیف زنانهtakband 06 - چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟

 

کیف های باکت

دسته شش این کیف‌ها را می‌توان به کیف‌های سطل مانند و یا اصطلاح باکت نام برد کیف‌ها ظاهری استوانه‌ای شکل دارند که بند جمع کننده دهانه آنها خواهد بود حمل راحت آن کیف‌ها توسط بند بلند دوشی حمل راحت و خوشایندی را در پی دارد.

تولیدکنندگان این دسته از کیف‌ها اندازه‌های متفاوتی را تولید می‌کنند همسانی اندازه این‌گونه از کیف‌ها با کیف‌های نوع باگت موجب استقبال خریداران از این‌گونه نیز شده است همچنین اندازه‌های بزرگ‌تر آن نیست توسط دانشجویان مورد انتخاب قرارگرفته است، نوعی رو دوشی آن و قرار گرفتن مطمئن در دستان شخص استفاده‌کننده موجب حس اطمینان از عدم دزدیده شدن در هنگام عبور در فضای شهری را در پی دارد.

کیف زنانهBucket 07 - چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟

کیف های مدل پست چی 

نوع هفتم  کیف ها که شباهت به کیف های افرادی است که پستچی می باشد دهانه تاشو این کیف که توسط دو دکمه یا سگک بسته می شود و تمام درب کیف را می پوشاند باعث حفظ کیف و جلوگیری از نفوذ باران میشود. بهترین توصیه برای استفاده از این کیف دانشجویان یا کارمندانی هستند که در صدد حمل کتاب یا مدارک خود هستند و با توجه به بند دوشی آن برای حمل لپ تاپ یا تبلت و حجم سنگین اقلام مورد استفاده ما مورد استقبال واقع میشوند.

کیف زنانهMessenger 08 - چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟

کیف های بک پک

نوع  هشتم کوله‌پشتی یا چیزهایی که اصطلاحاً بک پک نامیده می‌شوند با توجه به سایزهای مختلف و راحتی استفاده با دو بند روی یک شانه یا هر دو شانه قابل‌استفاده می‌باشد از این دسته کیف‌ها اغلب برای حمل وسایل که دارای وزن سنگین می‌باشند استفاده می‌شود گروه موردتوجه این دسته از کیف‌ها دانش آموزان و ورزشکاران هستند که با توجه به لوازم موردنیاز خود از آن استفاده می‌کند.تا اینجا انواع کیف ها برای شما تعریف شد و دیگر پاسخ به اینکه چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟ بسیار آسان تر شده و دیگر شاید برای خرید کیفی مناسب سردرگمی وجود ندارد.

کیف و زنانه بهلBackpack 09 - چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟

کیف های ورزشی و سفری

کیف‌های ورزشی سفری که در اصل با پارچه‌های باکیفیت و ظاهری استوانه‌ای شکل ساخته می‌شوند امروزه از چرم‌ها یا پارچه‌های متنوعی ساخته می‌شود که این حجم از کیف را تعریف ای دوباره به خود گرفته که برای حمل لباس و وسایل سنگین خواهان دارد، به همین دلیل این کیف نیز از دسته کیف‌هایی است که در هنگام سفر و به دلیل جاگیری مناسب و قابل‌قبول اقلام موردنیاز کاربرد دو چندانی در فضا و سفرهای طولانی داراست.
اینکه چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟ دغدغه ی بسیار مهمی بود و سعی بر ان بود تا بتوانیم به ان به نحوی درست پاسخ بدهیم تا مخاطب و خواننده ی عزیز با انواع کیف های زنانه آشنا شده و کاملا مسلط بتواند این سوال را از خود بپرسد و پاسخی مناسب به ان بدهد. مجموعه تولیدی بهل با پشتکار فراوان و دقت روز افزون در پی عرضه محصولاتی فراگیر با توجه به خواسته های بازار بومی ایران می باشد و جدا از اینکه در این مقاله به این سوال و پاسخ ان پرداخت در عرصه تولید نیز به این سوال که چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟ پاسخی مناسب و با کیفیت داده است و انواع کیف ها را در شاخه های مختلف تولید و عرضه کرده است و سعی در محصولات خود همه ی تیپ های کیف زنانه را برای مصرف کننده تولید و فراهم کند.

کیف زنانهDuffel 10 - چه کیفی یا چه مدل کیفی بخریم ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *